måndag

min helg var toppen.



idag efter jobbet åkte jag till nykvarn. slängde mig i poolen och simmade 30min. jag orkade inte mer. det är jobbigt att simma. jonas bara garvade och sa att jag var dålig. men vadå...liksom jag är inte van med att träna. bara för att han springer 1 mil om dagen...
men vi kom iaf fram till att jag ska försöka komma flera kvällar i veckan och simma runt. (om nu vädret tillåter)
efter simturen så åt vi middag. jonas grillade biffar, med senapssås och sallad. nyttigt och gott. till efterrätt blev det fryst smoothie och färska jordgubbar. sen gick jag, nina och ceasar ut i spåret 1 h.  en liten träningskväll helt enkelt. avslutade med hollywood fruar. nu är jag hemma och ska sova. ska upp en timme tidigare imorgon. ska på webbmöte kl9 i etuna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0