jag ska gå och lägga mig

jag har ingen tid över för att göra ingenting. det känns som jag måste planera varje minut.
idag har jag jobbat. jag åt en banan, en melonmix från ica maxi, en nutrilett och en havre smoothie (äpple + grönt té NOT MY STYLE) till lunch.
efter jobbet åkte jag ------------------ yeppps till nykvarn. tröstade ceasar lite för att han hade fått mjällshampo i ögat (ett misstag...ibland går det snett med barn + hund vid ett obevakat tillfälle) men nu mår han iaf bättre.
jonas grillade som vanligt ... även fast det regnar och är 8 grader ute. (fy fan vilken dag)
de blev entrecote, med en härlig sallad och sås. nina och tilde kom hem från spain i natt så de hade med sig små presenter till oss. jag fick en fin silverring med små stenar i.
när maten lagt sig, så crosstrainade jag 30 min. det var jobbigare... jobbigare än väntat. men jag tycker ju...eller blir förvånad varje gång jag börjar träna eller anstränga mig hur jävla jobbigt det är. jag är verkligen en lat person.
sen blev det raka vägen hem till täppis. duschade och missade halva eurovision song contest. men jag hann med att se greklands bidrag. jag tycker den var ganska bra. typiskt grekisk. OOOPA, kommer spelas flitigt på barerna i sommar...kanske redan på söndag???

YOU ARE MY ENEMY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0