tjoohoo

så var även denna helg avklarad. igår hade jag mys med cecilia hemma hos henne. vi åt muffins, popcorn och drack rödvin + melodifestivalen. längesedan de va vi och några flaskor rött (ångrar dock de röda vinet idag, när mitt huvud OCH ögon sprängdes) sen blev det taxi till the strip där vi träffade alla. lundberg va på besök, så hela de gamla goa grabbgänget var ute. (minus challe) det blev massa shots och matte-drinkar. kändes konstigt utan becca, vi har ju varit nästan varje helg...sedan typ september haha =)

idag har jag legat i cecilias soffa och kollat på tv i 5-6 timmar. vi käkade amerikansk pizza med beasås. riktigt fett. åh vad det är skönt med bakishäng!!!

ikväll har jag varit på täppgatan och styrt upp lite grejs. skulle egentligen flyttat hem idag, men det är framskjutet till torsdag, då jag är ledig. lite strul med bilen för tillfället.

jag är så sjukt trött så godnatt. måndag imorgon, åhh säljare hela veckan...puuuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0