oj redan fredag

jag har varit usel, jag vet. men den här veckan har varit fullbokad. eller rättare sagt överbokad. ons-tors var jag i svenjunga, kinna och viared. jag gick upp 04.00 på tisdagsmorgonen, åkte 5 h bil till startrading för att kolla in deras jul, gå igenom vad som ska beställas till utskicket ljusexperten går ut med i november. sjukt svårt att veta allt nu... hmm...
sedan så åkte vi vidare till markslöjd. där kollade vi på deras jul + hembelysning. efter den genomgången åkte vi vidare, var tvungen att stanna till på en skoaffär och inhandla 2 par nya skor.
kom till hotellet vid 18. gjorde mig klar till kvällens middag som marksöljd bjöd på. det blev en trevlig kväll, kanske en aning för mycket alkoholhaltig dryck för vissa hahha... tror att de slutade med att alla från marksöjd somnade i varsin soffa i lobbyn. jag var ganska duktig och kom till sängs 01.30....eller 02.
klockan ringde 07.30. då blev det frukost och sedan raka vägen till ljusexpertens lager där vi hade möte. gick igenom bokslut, våra egna julvaror, annonsering m.m. var klara runt 14, och då åkte vi fort som tusan hem till tälje igen. jag sov nästan hela vägen, så skönt!  kom hem rätt skaplig tid, åt mammas goa middag. sen åkte jag hem till täppis och somnade nästan med en gång.

imorse kände jag mig riktigt utvilad iaf. jag har jobbat, ätit JÄTTEMYCKET glass :) och hunnit med att köpa mig en partydress tills imorgon.  vi får se om det åker på...
resten av kvällen har jag hängt med becca. det var länge sedan det bara var hon och jag. du och jag alfred! NEEEEEJJJJ... STÅ STILLA OCH VAR TYSTA!..... NEJ TYSTA SA JAG!
håkan, nu har du blivit så lång igen... HAHHAH sunes jul ÄGER! pappa rudolf är en fröjd.

nu sitter jag och kollar på greys anatomy, måste ta igen lite känner jag. jag köpte säsong 3 när jag var sjuk i lunginflammation i somras. men eftersom jag var helt borta av febern och medicinerna under den tiden har jag glömt allt. så nu ska jag kolla om på säsong 3 innan jag kan börja med 4ans box.

imorgon ska jag försöka sova lääänge. sen blir det pyssla-om-mig-själv-dag. kl 15 ska jag, mamma å pappa åka till sthlm. vi ska möta upp jocke, sofi och min syster på hotel radisson blu strand. sedan blir det partaj för hela slanten. ska bli väldigt kul!!!!




klänningen jag köpte, från hm 199.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0