måndag

oh...nu är jag tillbaka. var rätt död hela dagen igår. trodde helt allvarligt talat att jag skulle ramla ihop och dö när klockan ringde 09.00 i söndags morse. fattade inte vart jag var nånstans heller... hmm en dusch låter... kudden doftar nytt och det var ovanligt mörkt i rummet. tog några min innan jag kom på att jag var på hotell och att det var syrran som stod i duschen. men så kan det gå... hade iaf en toppenkväll i sthlm. vi gick på wallmans och kollade på show. åt en himla god 3-rätters middag och drack oss partyfulla hela högen och dansade konstant! haha

imorgon är jag ledig då ska jag sova, städa, tvätta och gå på möte. fun fun...



synd att pappa ser så purken ut... det var han inte heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0