freeeeedag

hej. idag är jag ledig. tilde är här och hälsar på, hon kom hem från thailand i onsdags. så jag har fått thaimassage i flera timmar nu. det känns bra att ha en egen massör. JÄTTTTEEE SKÖNT! å duktig är hon också.
idag har jag o tilde varit och handlat, sen har vi bakat chokladmuffins med marshmallows och vitcholkad inuti. tror de blev ganska lyckade. ska bjuda på jobbet imorn. annars har du inte hänt så mycket mer, är lite sliten efter gårdagen.

jaa..igår efter jobbet åkte jag till sofi, gjorde mig klar och drack lite mousserande tillsammans med nåra vänner innan vi gick på standup med shan the man på eskilstunateatern. han e rolig den killen alltså! efter showen gick vi till nybron och åt middag och drack bubbel, vin och drinkar tills vi stupade. eller iaf jag.  det var en lyckad kväll!

nu är helgen här, det känns BRAAAAAAAAAAAAA!

byebye

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

En graviditetsblogg som bloggar om graviditeten, samt längtan efter mirakelt.

2010-03-07 @ 14:20:17
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0