em och cilla - kan koppla in en tv utan problemas

efter jobbet åkte jag och pappa hem till becca och hämtade hennes tv.
den ska bo hemma hos mig nu. jag känner mig lost i tv världen. hur fasen ska man kunna välja en tv. finns ju 100 olika modeller och märken. så nej, jag ska tänka, gå och känna och klämma innnan jag bestämmer mig.
det är därför beccas oanvända (eller vad man nu ska säga) får vara min vän så länge. det blir rätt tyst här om kvällarna, när det är bara jag och wilma. då är tv:n bra att ha. snart åker wilma till grekland. den 27 mars om jag inte minns helt fel. det betyder att vi kan umgås i 15 dagar till. fast lördag går bort, och nästa vecka ons-tors då jag ska till viared på ljusexperten möte. julinköp på marksöjd och startrading ska också göras. ojoj, orkar verkligen inte .. JULEN 2010. hallå julen 2009 är typ inte slut...eller snön från den.
känner bara...REDAN! känns OFF, vill inte tänka på ljusstakar granar änglar, stjärnor. slingpr, LED,  pynt och sånt nu. vill bara ha VÅR!
ja...tillbaka till ikväll. jag och cecilia har kopplat in beccas tv. det gick bra. fast kanalerna ligger huller om buller. vet inte hur man söker rätt på dem. orkar inte heller.
vad mer? vi har käkat chips, dipp och popcorn. pratat om helgen och provat lite klänningar. (jag har provat, cecilia har uttalat sig) pratat i telefon och försökt styrt upp så vi blir ett litet gäng som samlas.

min dag imorgon ser ut såhär:
10-15 jobb eskilstuna
(kanske ska gå på en visning 13.45, men bara kanske)
15.45 åka hem till tälje
16.30-18.30 va med wilma + göra mig klar + packa
18.45 hämta cecilia + åka till eskilstuna
19.30 installera oss hos sofi
20.00 bege oss till förfest där vi ser mello final 2010 + bubbel + partey

på söndag ska vi på 2 st visningar. första är kl 12,  JAG HÅLLER TUMMARNA!

jag kommer säkert inte hinna skriva imorgon!

näeeee nu ska jag gå med wilma, väcka cecilia och sen blir det marsch i säng för mig!
jag försov mig i morse, shit va dålig jag är. det var sjukt jobbigt!
min mor får ringa och väcka mig imorgon.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0