at work

hello. det gick faktiskt bra att köra hem igår. haha... bilen har jag fått låna av BMW i eskilstuna. den ska vara min tills torsdag. jag har kollat på den bilen ett tag nu, kanske inte aktuellt att köpa bilen precis nu eftersom jag har 2 bilar som jag kan använda tills jag drar till grekland. men efter sommaren. då...ja då skulle de sitta fint med en DRÖM bil
aja, efter jobbet så tog jag med mig becca på en liten tur. vi var jätte löjliga. hämtade upp cecilia också, sen åkte vi runt och bara snackade massa skit. efter våran lilla roadtrip så släppte vi av cecilia, åkte och hämtade mat till becca på minako. sen blev det filmkväll med popcorn. såg ännu en läbbig film, orphan. usch..jag hatar verkligen psyko barn!




nu är det jobb som gäller... bara 2 dagar kvar nu sen har jag ett litet påsklov =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0