vad jag känner just nu...

DEPP! deppig.
varför är det alltid såhär när man kommer hem från en resa? det känns tungt i bröstet. minnerna finns där, men det känns inge kul. veckan var verkligen bra. jag och cecilia hade så roligt! det hände så sjukt mycket saker, och vi festade på som aldrig förr. sista kvällen (midsommar) med hela gänget var gaaaaalen! allt hände!
TACK sillybill, emelie, emmie och louise FÖR ATT NI GJORDE MIN VECKA TILL EN AWESOME-VECKA!


men nu tillbaka, verklighet. jag jobbade idag. det var mindre kul. jag försöker peppa att jag snart ska till kaly. 14 juli åker jag med emilia, maria kommer ner den 21. 
16 dagar kvar, sen semester. vet ej hur länge jag blir borta, jag tar det som de kommer. när jag vill hem till sverige igen bokar jag hembiljetten.


LOVE U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0