semester

hej alla glada människor på denna jord. va kul att jag skriver va? VAVAVVAVAAAA? (jag är en aning stressad) jag är i brunnsäng och väntar på en tvätt. eller rättare sagt på en klänning som jag måste ha med mig till kreta. den ska hinna torka också.
ja här är jag, och hemma hos mig ligger becca och äter pizza.
jag måste handla. shampo och sånt plock. jag ska även packa. oh lord...

igår fick vi för oss att åka till sthlm. vi hamnade på golden hits. vi fattade inte vad alla kravallstaket var bra för. (som stod längs med hela kungsgatan) nu förstår vi, pga bröllopet. btw så jag älskar dem. victoria är verkligen vacker.

jaja nog om det. jag åker ju ikväll... eller i natt. det blir kreta IGEN! ah lucky me. hade så jävla kul där sist. måste göras om. den här veckan ska bli så skön! å bra, för nu hittar jag ju också. (mästare på att gå vilse)

jag ska ta mycket bilder, de hamnar på facebook när jag kommer hem. kanske bloggar jag..kanske inte.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN SEMESTER!!!!!!!!!!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0