hej hej igen

oh va tusan gör jag? jag har lagt ner de här känns det som... tyvärr. jag brukar gilla att skriva av mig. det är också kul att kolla tillbaka om vad jag har sysslat med de senaste året. men just nu har jag ingen lust med det här.
min helg var kul.
i fredagskväll hämtade jag maria i östertälje. sen handlade vi godis i massor och kollade på film (åt mat först såklart)
sen på lördagen åkte vi till etuna vid 11 tiden. jag jobbade på till klockan 3, sen åkte vi och hämtade 41 bitar sushi. gjorde oss klara hemma hos sofi och sen blev det sushi, bubbel och en riktig kickasskväll på nybron.
som sagt. minneslucka deluxe.

dagen efter fick vi världens godaste milkshake av rasmus. jag drömmer fortfarande om den....tänk att få en till frukost varje daaaaag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0