20 - 27 juni kreta

just nu sitter jag på killarnas rum och chillar med en zero och en påse cheetos (mitt favvo snacks). ruben och ricky ligger å slaggar. tror de inte pallar med trycket ;)

aja i söndags anlände vi i alla fall till kreta. vi hade tur och fick våra väskor typ först av alla. men såklart hamnade vi på den bussen där några andra gäster hade blivit av med sina resväskor, och skulle skriva rapport osv. satt och väntade 1 h i svin het buss. bra start haha. det var kul att träffa tjejerna igen!!! det känns så bra att vara tillbaka.
när vi fått rummen, gick jag, ruben, ricky o cilla ner till "mannen" på stranden och käkade lunch. jag drack även vin för att komma igång. vi badade och solade innan det var dax för en powernap innan middagen.
det blev middag på greekconer (ger SJUKT bra rabatt), kollade på fotboll också. emelie och louise kom också förbi. jag å cecilia började shotta raki. ruben o ricky var ganska trötta så de gick med oss till bargatan för att kolla läget, sen gick de hem.
jag o cilla var där till kl 4 kanske...hade en sån awesome kväll.. jag gjorde av med 0 euro. hahah vi blev bjudna på ALLT!

måndag
vaknade  kl13. (usel) vi åkte till starbeach. skönare ställe får man leta efter. vi softade där hela dagen, låg i lazy river... lyssnade på partymusik. sen blev det skumparty (vi skummade inte) men det var kul att se andra fullisar. ricky vann en champagne (han gjorde mål) som smakade sherry.
jepp efter starbeach gick vi och handlade stuff till kvällen. vin, snacks osv. sen blev det förkrök på balkongen. emmie var också med. spelade kort och snackade skit.
kl 22 åkte jag, cilla, ruben, ricky, emmie och emelie upp till gammelbyn. en mysig liten by i bergen. åt meze på Sofas. riktigt grekiskt må jag säga. på det lilla torget där vi satt var det live musik och dans. såklart blir jag uppdragen och får dansa med en osäker holländare i 17-18 års åldern. övriga satt bara och garvade. de blev massa vin och vi blev bjudna på shots. avslutade kvällen med bargatan. gick till olika barer och drack tills solen gick upp (typ) hahah.

tisdag
vaknade kl14 (vad håller jag på med, skulle inte jag bli brun?)
gick till stranden och mötte ricky o ruben. tog en clubsandwich. somnade i solen. grabbarna gav upp halv 5, jag låg kvar till 6.
ja och nu sitter jag här. ikväll ska vi till greekconer igen. MATCH ikväll, heja grekland nu. skönt om de vinner, bra för stämningens skull.
blir nog inte all in ikväll....men man ska aldrig säga aldrig.

hejdå sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0