ledig torsdag

maria väckte mig runt åtta tiden i morse. jag trodde jag var på kreta. men vilken miss.

skönt att jag slapp köer hem till tälje iaf, verkar som om den värsta morgontrafiken redan var över. när jag kom hem la jag mig till sängs igen och sov så gott tills sofi ringde kl12. hon berättade om att 2 män hade blivit skjutna till döds i södertälje. jag fick lite panik, och läste på aftonbladet o ringde ruben. har varit en ganska konstig dag efter beskedet. jag känner mig lite...osäker. eller inte jag, men ja... ronna liksom. jag är orolig att det ska hända mer grejer nu och att någon oskyldig som är viktig i mitt liv kommer emellan.

jag låg hemma i soffan till kl 17. kollade på massa one tree hill avsnitt. sen tog jag på mig träningskläder och åka till brunnsäng, satt på en tvätt och så gick jag ut en powerwalk 30min.
efter det åkte jag till nykvarn och häslade på dem, de kom hem från kalymnos inatt. så vi pratade om våra resor och åt jättego grillad mat. efter maten gick jag o tilde ut en sväng i spåret.

nu är jag äntligen hemma på täppis igen, dusch, säng och film!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0