hello måndag

ny vecka, nya tag! den här helgen har varit galen. i fredags vaknade jag upp med spränghuve efter en partykväll med jobbet. det blev middag, drinkar och massa prat på håpe´s. en skönt liveband lirade också, och de var fullt med folk på alla uteserveringar. en mycket skön kväll må jag säga, men som sagt. kanske lite många drinkar där på slutet... vi hamnade på nybron där vi blev bjudna på en stor kanna sangria. tack för den!
jaja...på fredagen iaf så åkte jag ut till nykvarn och la mig på en luftmadrass i poolen. där stannade jag tills huvudet lugnat ner sig, sen åkte jag o becca till sthlm för att gå på outfit jakt. mötte upp ruben och effe. gick till buttricks och hittade ett och annat! =)
efter all provning blev jag o becca jättehungriga och satt oss på fridays vid kungsan och åt middag och drack varsin sommardrink. precis vad vi behövde.
kom hem runt 20-tiden. sen blev det en lugn kväll för min del.

jag blir gaaaaalen...skrev värsta inlägget och de enda som publicerades var detta.
jag lägger ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0