damn

hej. kan inte fatta att det redan har gått en vecka... men det har varit en galen vecka!!! vi har röjt varje kväll. jag, emilia o hanna har haft de så bra. camilla kom o hälsade på i söndags, vi åkte över till telendos och åt middag. sen på måndagen åkte vi till pserimos. vi var ett gäng på 17 pers. hade väldigt trevligt. massa vin blev det. på kvällen var det en sjuk kväll på loca. jag vaknade 18.00 dagen efter. (en av anledningarna till att jag inte bloggar) jag sover. =)

jepp, ja ikväll tar jag o theo moppen in till stan och ska vinka av emilia, hanna o gustav. i natt kommer maria, susann, andreas, pelle o hannes. KUUUUUUL!

ja, vet inte riktigt vad mer jag har att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0