oj jag blev visst salongsberusad...och lite till

min skalle har gått i tusen bitar...tusen gånger idag. fifan. jag trodde jag skulle klappa ihop och dö i morse när jag vaknade. jag drömde sjuka drömmar och SÅKLART somnade jag med nyårssminket på mig. sminket var kletat över hela fejan. jag skrek medans jag tvättade av mig. lite pga av ångest, mycket pga huvudet.
jag pallrade mig ner till köket, satt mig ner med stefan och becca och åt upp alla rester från igår. cheesecaken var sjukt god idag. jag frågade om den ville flytta ihop med mig och vara vid min sida.

stefan - emelie, dina ögon är BLOD!
jag -  de gör fan ont i dem.

som ni kanske räknat ut så var det nyårsfest igår. jag drack allt som kom i min väg. mellan typ kl 2-4 var det skitmycket folk! de enda jag kommer ihåg var HÖGEN med jackor och skor som ingen kom över. SJUKT.

rebecca höll på att ramla ut från ett fönster. tur att hon klarade sig. stefan sköt raketer in i folkmassan.
jag hade tur igår, jag brukar alltid...eller på senare tid ramla illa och slå mig. men jag klarade mig igår. fett najs.
mina knän har ärr så det räcker!
men det var mycket trevligt igår, kul att träffa folk man inte träffar så ofta!

kom i säng vid 7... ?

nu ska jag sova vidare, jobb morgon. Ohh oh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0