jag är ledig imorgon

jag tror att jag har för mycket inproppat i mitt huvud för tillfället. jag glömmer, blandar ihop, berättar och pratar om samma sak fler gånger om, ja... man kan säga att jag inte riktigt är på banan.
så det passar ju bra att jag är ledig imorgon och får vila upp mig. ska bli så skönt att sova ut för en gångs skull! ikväll ska jag kolla på alla paradise avsnitt jag har missat under veckan, jag har köpt cheddar-popcorn också, kunde inte hålla mig! :) haha cheddarpoppis får mig att tänka på när cilla och sofi skulle hitta snacks i farstacentrum.

det var AP jobbigt att köra hem från jobbet ikväll, det va tjock dimma nästan hela vägen. såg NOLL! var tvungen att ligga i 90 för att hinna med och se. tur att jag har världens bästa becca-musik.

jag är väldigt glad över att mina vänner ställer upp och följer med mig nästa söndag :)


nu är det spännande på so you think you can dance... hörs sen dåååå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0