en liten sötis med mycket hår

kom precis hem från södertäljesjukhus. fick titta på de nya lilla underverket. bebis heter hon för tillfället eftersom inget namn är bestämt. storasyster emilia sa bebis, bebis hela bilresan dit :) kommer bli en hejdundrandes omställning för henne..tänk storasyster.
linda och bebis stod på ena sidan glasrutan och vi på den andra. hon var så söt, pytteliten eftersom hon inte var beräknad förrän 16 januari, och vilken kalufs. jag sa det, jag hade inte ens så mycket hår på min 1 års dag. hennes småsmå händer och fingar och naglar var de minsta jag har sett. SÖTASÖTA! hon låg och sov först, men efter en stund öppnade hon sina ögon och gäspade stort.
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0