äntligen fredag

vilken tajming! jag är faktiskt nöjd själv.
stängde butiken kvart över 6. satt mig i bilen och körde hemåt, mötte nina i nykvarn och lämnade över lite lampor. sen blev det brunnsäng och hämtade upp min torkade tvätt. hämtade wilma hos dagmatte. hem till täppis och bytte om, snabbt ner till solen 15 min och sen HEM, precis när let´s dance satt igång! ojojo... mitt tidsschema är underbart. JUST det, jag hann med systemet också. AWESOME!

ja... vad ska jag mer berätta om? jo becca ringde mig för en litenpytte stund sen. hon berättade att hon var salongsberusad. hon och stefan hade mött ett finskt par som de hade börjat dricka med vid ett gatustånd. ja vid gatan, sen hade de gått vidare till en bar av något slag. (om jag förstod allt rätt) och att de hade KUL! haha låter som hon har det toppen ;)

jag ser fram emot imorgon. imorgon är det lördag..ohhoooohhh! hoppas jag hinner blogga då. kanske skulle ta med kameran för ovanlighetens skull nu när inte FOTObecca är med! hehe, men sofi är också ganska galen på att ta kort jämt.

jeppjepp, nä nu längtar jag efter att få se idol-rabih´s dans. undrar om jag kan tvinga till mig let´s dance biljetter från markslöjd i år igen... det skulle vara gräääjt!



party it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0