imorgon börjar mässveckan

nu ligger jag i sängen, mätt och belåten. mamma hade lagat världens goaste mat! the classis skagentoast till förrätt. sen blev det ört-fläskfilé med massa go sås (FET) och hasselbackspotatis. efterrätten blev vit chokladmousse och hallonsås. avslutade kvällen med tårta. en perfekt söndag med familjen =)

den här veckan kommer bli kul! jag är sååå taggad!

Northen Light Fair 2010!

måndag: jobb som vanligt. efter jobbet ska jag o pappa åka och titta på en lägenhet.
tisdag: jag å sofi jobbar själva när resten är på mässan.
onsdag: jag och sofi ska på mässan
torsdag: jag å pappa ska till mässan, efter den har markslöjd bjudit ut oss på en hel-kväll i sthlm. det blir middag och kvarteret skatan på rival.
fredag: jag och emilia ska till mässan, sen blir det gala/ mäss-fest där leverantörer och fackhandlare inom belysningsbranschen träffas, med middag, prisutdelning, dans, drinkar och utgång!
lördag: LEDIG = chans att samla mig inför kvällen. jag, becca och cilla tar vårt pick och pack o drar till e-tuna där det nalkas fest och UTGÅNG! kvikvi på den du!



jag å emilia när vi var i egypten förra året, på fredag ska det festas!!!


fisk cd nr 2 ska spelas SOM FAN...aaah.. vilka känslor.. awesome

och måtta...han ska vi inte kännas vid på lördag...hahaaa

Kommentarer
Postat av: sofi

but hello! du måste juh skriva att ni ska till mig på lördag!!!! hahahahahahaahahahahha

2010-02-08 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0