hallååå ja?

oh oooooh!

jag, cecilia och becky va i sthlm igår. vi hälsade på theo och pelle. när vi kom dit hade theo gjort lasagne. en grymt stor sats. smet? pelle skulle ansvara för salladen, det gick sådär. men drickat hade han lyckats med :)
vi åt, snackade och drack. sedan blev det mello. ÅÅÅÅ min peter gick vidare. yes yes!
sedan drog becca iväg med emilia till cafét för att gå på ett event.
vi fortsatte förfestandet på egen hand, bla shotta vi upp en hel ursus flaska. fattar inte, sen blev det taxi in till stan. taxisnubben och pelle blev tjenisar, så pelle tippa honom 100 spänn. oväntad twist.
sen blev det dans och ännu mer dricka. becca och emilia hittade oss också. 
efter ett tag blev det HBJ tills de stängde.
jag däckade så fort vi kom hem, innanför dörren, nä jag tog mig till sängen. sen drömde jag att jag spottade i theos lasagne.
till frukost blev det theos lasagne utan spott, vi kollade på Bert den sista oskulden, YES man och Yrrol. vi åt glass med bananer, chokladsås och mintchoklad. cheddar popcorn med zero. sånt om man verkligen bara längtar efter en bakissöndag. pelle var as duktig och höll sig, killen har börjat tänka på vikten. ute och springer och grejar. jag ska också börja, vi ska ut och gå, kanske inte live, men i telefonen.
jättekul att träffa dem igen, nästa gång blir det tälje med CURLING!
förresten visste ny att theory är THEO med RY på slutet?
jepp!




de 3 första shottarna var okej, sen blev det lite mycket, men vi lyckades tömma den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0