fetto

nu är det 2: kvällen på raken som jag å becca sitter hemma os mig och proppar i oss fett. eller igår var vi värre. vi åkte till ica och köpte allt man behöver till en fettotacos och chips, läsk, poppcorn och dipper.
jag skrattade som aldrig förr igår när becca försökte köra ut med bilen. fram och tillbaka, fram och tillbaka. sväng...nej höger, backa...! stanna, backa, sväng VÄNSTER! (vid den här laget har allt tagit så lång tid så att wilma inte kan hålla sig och sätter sig och poopar mitt framför beccas nerveveade bilfönster) då gasar becca rakt in i en snödriva som finns framför. sen svänger hon till höger och kommer ut,
- OJ, KÖRDE JAG PÅ DEN DÄR? OJ...

hahah nu kom jag och tänka på den gången jag skulle fickparkera och becca hoppade ut för att assistera mig och hon bara försvinner.... halkar mitt framför bilen ner på rumpan...! sen så försöker jag fickparkera och en snubbe i en saab vägrar köra förbi. jag blir ÄNUU mer stressad och svär...becca är snöig i baken och försöker vinka fram saaben. men nej... han vill vänta och titta på verkar det som. sen får jag äntligen in bilen i luckan och snubben kör förbi, GARVANDES.
i love snö, drivor, fickparkeringar och ALLT ANNAT utanför min port. die ..!
eller när cilla kommer och blir stoppad av polisen med blåljus. de knackar på rutan och cilla öppnar dörren.
-DU VET VÄL ATT MAN MÅSTE SE UT FÖR ATT KUNNA KÖRA BIL?
- jaaa...men isen sitter på insidan
- SKRAPA
- jaaa men får jag köra lite åt sidan så jag inte blockar vägen för alla andra?
- DU ÅKER INTE EN METER TILL, DE FÅR VÄNTA!
-okeeej...skrap skarp skrap... ojoj
- DU VET VÄL ATT DU SPARADE 1200kr  I BÖTER NU?
- oj ja oj tack konstapeln, jag lovar att skrapa insidan och utsidan hädanefter.
- BRA!

ikväll är det final i PH SÅÅÅÅÅÅ spännande!




Kommentarer
Postat av: sarah p

HAHAAHAHHA fan vad kul detta var. jag hade ju kissat på mig av garv om jag hade varit med på ett hörn. saknar er girl. var längesen man såg er nu...

kram

2010-02-02 @ 22:50:10
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0