dan före dan före doppardan

hej 22 dec nu. sickt! jag är helt förstörd av utmattning. jag sover max 5 h /natt. men det är mitt eget fel. jag kan inte sova. o går upp extra tidigt så jag kan läsa tidingen ... ordentligt! duscha. fixa trixa.
jag har aldrig känt mig såhär... utmattad och pigg på samma gång!

idag var en stor dag i mitt liv. jag blev lägenhetsägare och ledarmot i styrelsen på en och samma dag. (i förtetaget) jag var med på mitt första resutltatmöte. oh fasen ... nu är jag på G. jag har många planer... jag ska söka skola, och läsa företagsekonomi mm. jag måste liksom förstå allt. jag hänger med ganska bra nu också, men jag måste fatta ALLT! speciellt när pappa inte är hemma.
satt i möte 3 h i morse, vi gick igenom allt. bra och dåligt. vad vi ska jobba på, och vad vi är bäst på. resultat, utdelning, yes u name it.  väldigt intressant.

efter jobbet gick vi o åt på crazy town och drack vin. för att fira lite.

sista kvällen hemma ikväll, vi packar inför juldagarna. wilma är uppe i varv. vi har på soundtracket till ensam hemma... jag drömmer mig tillbaka till jularna på ekens. mitt underbara hem. (okej vinet tog lite på mig ikväll)

imorgon är det julfrukost på jobbet som gäller. sista dagen. oh vad det känns bra. jag har saknat min familj.
<3




Kommentarer
Postat av: elin

jularna på ekens va riktigt mysiga!

2010-12-23 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0