back to work

jag kom hem i torsdags och hade världens mysigaste kväll med sushi, 3 filmer, chips + dipp och massa prat. kunde inte få en bättre start i sverige.
igår sov jag ut riktigt länge, sen pallra jag mig till stan med ruben. vi mötte becky. det var fun att se henne igen. vi kollade in seanbanan som "öppnade" kringelfestivalen. han är fan rolig. =)
sen gick jag hem och började sortera kläder o alla andra prylar. efter enhörnas match kom ruben o effe och hämtade mig. vi åkte till olearys och käkade o drack med anders, rabi, nancy o becke. det blev mycket skratt om den gamla goda västergård-tiden. kl 22.30 sprang jag ut och kollade när darin uppträdde. darin är min favorit. i love! jag vet att jag är tönt, men hallå, DAAAAARIN jag har varit kär i honom i flera år ;)
vid ett-tiden drog jag, ruben och anders vidare till flamman. kul att träffa allt folk igen. minus-SÅ JÄVLA KALLT, FROST!

ja nu är det morgon och jag ska ta mig till jobbet. det känns som min skalle är full med rödvin, men som tur är börjar det gå över. jag har iaf lovat mig själv följande: jag ska EJ dricka ikväll för i morgon är det jobb jobb jobb och så ska jag köra till växjö.

jobbklar! hejså länge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0