snart helg!

okej, dålig fantasi med beccas klänning från i lördags var SNYGG! nu har jag också en. i love nelly. i love klänningen.


jepp, igår var en ganska konstig dag. allt hände på en och samma gång. designlight var här på morgonen, sen kom peter på markslöjd. o så dök anders på eglo upp från ingenstans. vi åkte till slagstaglass och köpte med oss glass till butiken mums gott (sofi fick en hejdå glass, nu befinner hon sig snart på kreta...den jäveln. jag vill också!).
efter det åkte jag iväg och träffade marianne på cliniquen. jag testade restylane för en månad sen (i läpparna) och nu kollade hon upp hur de såg ut och sånt. jag fyllde även på med en halv ml till. NU ÄR jag nöjd.
efter jobbet tog jag det lugnt med mina svullna läppar med en film. det blev sommaren med göran. den var kul faktiskt, äkta pappa humor. han skulle gilla den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0