sicko

jag åkte till jobbet imorse men gav upp och åkte hem vid 13.
och sedan dess har jag sovit! så skönt! jag behövde verkligen det. känner mig lite bättre, men långt ifrån bra. har tryckt i mig pencillin från grekland. haha... det är de enda som funkar, jag lovar! svenska apotek har bara blaha grejer. och jag har inte tid att boka tid för ett läkarbesök för att få riktig medicin.
mitt huvud känns som en balong, halsen också. 

ååå jag är så arg, så typiskt att det händer just nu. ikväll var det ssk match. mot aik. jag hade sett fram emot att se den. emilia var här i stan också (ifs är ju hon gnagare men det skulle vara så kul att reta upp henne på plats) ÅH vad jag skulle ha velat varit där.

en annan sak är ju att min bror JONAS fyller 40 år idag. han ska firas vid ett senare tillfälle.... oh yeah!

nu hittade jag ingen bättre bild just nu. GRATTIS GRATTIS!!!

fick sms av grekinnan cecilia också. flygresan till kreta gick som en dans. skönt.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0