heeeeej

min lediga dag är underbar.. jag har tvättat, åkt och köpt mer tvättmedel och sköljmedel. tvättat ännu mer. kläderna får inte plats, jag får hänga ut dem på andra ställen i huset. jävligt kallt ät det här också. har letat fram pappas fleecetröja och dragit på mig. ovanför jackan. jag har inte ens sminkat mig idag, ingen vacker syn direkt.

jag blev visst lite onykter igår. inte så värst bra, alkohol = onyttigt skit som inte hör hemma i min nya livsstil..

nu ska jag åka iväg till ica och leta efter min hårfärg. jag är rädd för att nutrisse har slutat med just den färgen jag alltid brukar ha. jag hatar det här...att behöva välja en ny. ta det stora steget.
fredag o allt.

i tisdags såg jag en ruggig film. jag tycker att verklighetsbaserade filmer är bäst. fyfan va rädd jag var. drömde om filmen också... usch den har satt sina spår...


NÄ HEJ SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0