gokväll

så nu är jag färdig med städningen för ikväll. orkar inte mera, måste ju ha lite fredagsmys också! har längtat efter popcorn hela dagen. jag är rätt trött och morgondagen är planerad in i minsta detalj (du och jag alfred) haha. så det blir en tidig kväll... längtar redan efter sängen.

jag ska fixa lite grejer imorgon på stan, sen städa upp lite här hemma innan becca och våran snälla skjuts stefan kommer vid 13 tiden. å då ska första flaskan ronar öppnas. pratade med becca förrut, vi har liksom 4 st... känns bra det! kl 15 börjar bounce i globen. vi har de bästa platserna... har man vip som har man! efter föreställningen kommer ruben och hämtar oss, sen blir det raka vägen hem till täppis där kvällens förfestande ska börja. hej å hååå va det ska bli röj.

om jag inte hinner blogga imorn, så hörs vi på söndag.

natti


hittade en mörk bild sedan förra lördagen då vi var på le rouge


dagens glass!!! det är min kladdkaka med mjukglass, grädde och JÄTTEmycket vitchokladsås. så jäääkla god. jag dog lite.


Kommentarer
Postat av: sarah p

hej!blir d röj för er ikväll.kul,vart ska ni ut?...kram

2010-04-24 @ 09:07:04
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0