dag 1

nu får det vara slut på det här. jag lever på skitmat. chips och dipp varannan kväll... mcdonalds hit och dit. kebab... vad åt jag igår? jo cheeseburgare...2st! DIPPER? kan man äta cheddardipp? bara?
jag åt grekiska kolgrillen också... vad åt jag mer? godis.


idag så handlade jag nyttig mat. eller mat och mat, jag köpte frukt och nutrilett. KAAATCHIIING!
nutrilett HEJ PÅ DIG, bikinisäsongen är almost here. jag ska ner, i vikt. jag kommer må mycket bättre då...

efter jobbet tog jag på mig myskläder och vandrade hela vägen hem till becca. jag snacksade på ett äpple. becca åt fyra pannkakor. vi kollade på hollywood fruar.

nu ska jag gå till sängs. jag tar med mig ett glas vatten. egentligen skulle jag kunna smälla i mig en hel kladdkaka.


å ge mig.

jag kommer sakna er, jag älskar att äta... undrar hur länge jag klarar mig utan... gissar på en vecka. eller mindre ..





fast amerikansk pizza tar nästan hem priset!

nä nu plågar jag mig själv.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0