bounce

lördagen blev perfekt.
becca kom till mig vid 13 tiden. poppade upp första flaskan ronar och gjorde oss klara. sen kom stefan och skjutsade oss till globen. haha den bilturen gick inte av för hackor hahha..
bounce var så jäkla bra... helt otroligt. jag o becca hade sjukt bra platser, precis vid scenen, vid staketet. musiken var grym och de blandade alla sorters danser.
i pausen så gick vi och tog varsitt glas vitt i baren.
klockan 18 var det slut, så vi promenerade i de fina vädret till maria, där satt vi oss och åt varsin gb sandwich. efter ett tag kom ruben och hämtade oss.
väl hemma på täppgatan öppnade vi ronar nr 2. satt på oss partydressarna och började partaja. sen droppade fler folk in på förferren, och sen blev de en riktig danskväll på the strip.
efterfest javisst, men FAAAAN vad jag har städat. aldrig mer (säger jag nu ja) diskmaskin skulle ha varit underbart.

nu har jag försökt att lägga upp bilder i en halvtimma, jag ger upp! funkar kanske imorgon... byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0