bättre idag

jag känner mig mycket bättre idag. tror att pencillinet gör susen! hejaheja, kanske blir på topp tills imorgon!!!

idag har jag jobbat på som vanligt. dagen gick ganska fort. vid fyratiden åkte jag och utnyttjade mitt vip kort på slagstaglass, haha, hämtade varsin banansnäcka till mig och sofi som vi festade på som fredagsfika. tror vi kommer köra på en snäcka varje fredag...
idag tog vi en varsin banansnäcka. som innehöll såklart BANAN med slagstaglass, chokladsås, vitchokladsås, maränger, grädde, kex, chokladkaka + strössel. sofi tog en cookiekula i sin också. vi blev väldigt mätta och belåtna.
efter jobbet åkte jag till brunnsäng och hämtade lite nytvättade klänningar. JEPP jag har svårt att bestämma vad tusan jag ska ha på mig imorgon. sedan hem till täppis. becca kom och hälsade på en stund.

nu ligger jag och kollar på batman begins. ska försöka komma i säng tidigt ikväll, är ju ledig i morgon men jag har massa grejer att fixa innan jag drar iväg till sthlm. tror de kommer bli en oförglömlig kväll/natt.

Hejså länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0