yesterday

tjabbaaa! söndag, lagom bakis. igår så va jag, sofi och ruben hemma hos pappa i brunnsäng och åt kräftor. å va gott det var, vi festade till det med north-shottar. sen lagom till fotbollen kom challe, emma, sarah, effe, anders och björn. och vilken avslunting! kunde inte blir bättre när zlatan gjorde 1-2  målet i sista sekunden! alla bara stod och skrek, och vilket party humör vi fick. festade till det reält, jag, sofi och ruben hamnade på 550. där var det som vanligt. kul.. dansade mycket. fick skjuts hem av james. helt klart en lyckad partynight.

vaknade 10 av att sofi sprutade med sin nässpray, inte på mig men jag vaknade av puffet. hehe. konstigt nog låg jag på soffan i vardagsrummet. ojoj, kommer inte ihåg hur jag hamnade där... vi åt min super subwaymacka till frukost. konstigt innehåll jag hade valt... men det var ok. lite stark bara. nu ska ruben jogga och hämta bilen i brunnsäng, sen blir det en tripp till lundbergs i enhörna. jag ska hjälpa marie med belysningen i hennes nya hus.

här kommer lite bilder från igår.


jag å min kille på jobbet


mumma swedish kräftish


mini klo





haha va skön anders är





Kommentarer
Postat av: sarah

har hittat ett par snygga pumps. de ser ju ut som dina fast svarta. och klänningen jag hitta ser ju ut som din fast svart. känner som om jag hermar dig. men det gör jag int, bara så du vet. kom på d nu.kram

2009-09-10 @ 19:32:41
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0