vilken mooorning

jag hade planerade att sova länge idag. men nina ringde och väckte oss 08.45 och behövde ruben på jobbet. sen var det lite svårt att somna om, men jag lyckades tillslut. 10.20 ringde sofi och väckte mig igen. najs. då var det omöjligt att somna om, men jag låg kvar i sängen och gosade lite. kl 10.50 ringde h.o armatur och ville prata priser. jag hade ingen info och ingen katalog framför mig så jag fick springa upp stress-leta efter dem och försöka låta pigg på rösten.
ja, nu ska jag varva ner, äta glass med oboy. sen iväg till brunnsäng och tvätta, och göra klart en offert.
å det finns så många snygga lampor så jag är lite förvirrad över vilka jag ska välja ut... hmm...

hörs sen. bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0