söndag

o ja va skönt det var att få sova ut! jag åt tacos till frukost, det var också lyx. vi har suttit framför tv.n och kollat på idol halva dagen. äkta söndag.
som sagt så hyrde ruben film igår kväll, han kom hem med 2 st. TUR för honom, för att den ena filmen har vi här hemma. ja, han hyrde alltså en film som vi redan äger. grattis ruben. men han hyrde också en shopaholics bekännelser. då blev jag glad igen, den var okej.

vi har inget planerat idag. jag kom på att jag inte har varit på grönan iår, it´s sucks. jag älskar att åka karuseller. de stänger på lördag. fan va dålig jag har varit. jag borde ha åkt dit en dag och spelat på chokladhjulet. eller jag skulle ta med mig ruben också för han vinner ALLTID en jättechoklad som man får kånka på hela långa dagen. försöka få med sig hem på en trång tunnelbana + pendel. men, då har man choklad så att det räcker och blir över i några månader ;)

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0