söndag

varför får man finnar av alkohol? efter en festlig lördag vaknar jag alltid upp med nya äckel finnar. jag fattar inte...

vet ni vad? jag är sliten, trött och ska gå till sängs nu. äh, vem försöker jag lura? jag har legat i sängen HELA dagen. jag har gått upp för att äta (ruben hämtade en gigantisk amerikansk pizza), och dricka. annars har jag legat här och tänkt tanken att aldrig mer dricka alkohol. undrar hur det kommer gå? nästa helg är det löning och Partey! hehe...

imorgon fyller min fina vän och vapendragare becca 24 år. jag kommer ihåg första gången vi träffades. jag hade på mig min röda omlott emelie-klänning. hahah aa bra att jag träffade dig, för att mitt liv skulle vara dödstrist utan dig, shibby!

godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

2009-09-23 @ 01:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0