inte så bra

nu visas näst sista avsnittet på kändisdjungeln...hallå, har det inte nyss börjat?! jag fattar inte, hur kan tv4 tycka att det här var en bra idé? enda gången det var lite fun, var när jag va med becca och såg när rafael höll på och spy på tilde när han drack gräshoppsdrink och testikelshot.

hmm... jag vil gå ner och sola (hann inte igår) men jag vet att de är mycket folk där nu, o de tar de solarierna jag vill ha. och så får man vänta hur länge som helst!
kommer det nån bra film ikväll då? jag vet var du gjorde förra sommaren kommer 23.15 på TV4. det var ett jäkla bra tag sen jag såg den!

imorgon är det jobb som gäller, jag är redan taggad för partey! yeeeeah.


vilka är ni o vad vill ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0