hejhej



igår åkte jag iväg till viared 05.00 på morgonen. det var lite jobbigt att åka 4 h. men det var okej, jag hade nina med mig. ljusexperten-mötet började 09.00 och vi pratade mycket om reklam osv. svensk direkt reklam och dagspress direkt var där och höll varsitt föredrag. sen pratade vi även om olika förhandlingar inom gruppen.
jag och nina åkte hem sen på kvällen, hon hade saker att göra i s-tälje idag så vi kunde inte vara kvar på dagens möte.
idag har jag städat och diskat. jag ska börja göra mig klar nu. jag å becca ska iväg till skärholmen och shoppa. men jag måste hålla i slantarna lite, en hel vecka kvar tills man får lön.

ja vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0