hej

det var länge sen nu, försökte uppdatera lite i måndags men blogg.se var segt. ja, idag är jag ledig. vi ska bara softa lite här hemma, ska förbi skärholmen och handla lite stuff till mamma i grekland. å så ska jag köpa ett par skor jag är helt in love with. så jäkla snygga.

i tisdags åkte jag och sofi till anetas minimässa i växjö. vi tittade på lite nyheter, var på föredrag, osram berättade om vad som händer nu i framtiden när vanliga glödlampan blir förbjuden osv. intressant...
på kvällen var det fest, tog 100 bilder men de har sofi så jag får lägga upp dem nån annan dag. men iaf, de bjöd på mat och dryck. vi dansade hela kvällen till ett live band. mycket trevlig kväll. sen blev det hotellt med lite efterfest.

nu ligger jag i sängen och kollar på larry king live på cnn. chris brown talar ut för första gången om vad som hände med rihanna.

näe hej så länge hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0