gokväll

wow, va jag är hemma tidigt! :) fatta , det är fortfarande ganska ljust ute. jag kommer hinna jättemycket ikväll, laga mat (tonfiskpasta) sen idol och så ska jag ta en sån där jobbig lång dusch. jag ska försöka skrubba bort all min bruna färg som sitter löst. jag börjar se sådär skitig ut, fläckar. jag HATAR det här, jag har jobbat som ett svin för att få den här brännan, och nu är jag bara en fläck.
hoppas årets idol blir en riktig höjdare.
imorse hämtade jag 100 st 200watts glödlampor från ekonomiljus. typ dem sista som finns. konstigt egentligen, att glödlampan är påväg bort. hmm... det är något man får skryta om för sina barn och barnbarn, -på min tid så hade vi glödlampor i armaturerna.

känns som jag var dubbelt så brun här, bilderna är från anetas minimässa förra tisdagen.


fina lampor från aneta



hell yeah bruuuuna ben vill jag ha!


jag och sofi


vi började kvällen med bubbel på hotellrummet.


Kommentarer
Postat av: malin

sjukt bruna ben:) tare lungt om du inte vill se ut som ett russin om några år:)

Kram på dej.

2009-09-08 @ 20:27:06
URL: http://blingblingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0