freeedag

det är fredagskväll och jag sitter ensam. ruben spelar match i sthlm. de måste vinna!

den här veckan har varit sååå konstig. men imorn är den över.
efter jobbet åkte jag till ica och handlade mat, ikväll blir det tacos. ruben kommer hem vid 22 tiden kanske, så det blir en sen sen middag.
ja egentligen skulle jag vara ledig imorgon, men tyvärr måste jag jobba. det känns tungt. men jag ser så fram emot nästa helg, och NÄST nästa helg. och helgen efter det. haha hoppas veckorna flyger fram!
igår fyllde min kusin amanda 17 år. jag har ju varit så vimsig hela den här veckan, så såklart att jag glömde det, fast jag hade skrvit upp det i kalendern. så jag fick ringa henne idag istället.
jag pratade med cecilia idag också. snart kommer hon hem, det känns konstigt. hoppas hon får rhodos nästa sommar också, så vi kan åka och hälsa på varandra.
snart blir det idol, en kändisdjungeln. vad det nu är för program... hmm..

jag är as trött, och känner mig grå och livlös. jag behöver en shot och en semester (sjukt för att jag kom "nyss" hem från semestern...)

yeye, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0