wilma

ja, nu står wilma och gnäller vid sängen. hon vill at jag ska gå och lägga mig med henne. min lilla snuttputte då... men jag är inte så trött...än! dippen står i kylen och kyler, saften är blandad och jag tänkte se en film eller några avsnitt på one tree hill.
jag får gå in och låtsas att jag lägger mig, och smyga upp sen när hon har somnat. haha, inatt drömde hon säkert att hon jagade en annan hund...eller katt, för att hon sparkade med benen i sömnen och gnydde som bara den.  och ögonen var liksom öppna, men helt borta. typ svarta. hahha jag skrattade för mig själv när jag kollade henne...ja visst är det härligt med hund?!
hon tror att hon kommer undan nattprommisen vi bukar ta runt 12. hon har inte vant sig med kylan än... hon kissar typ på porttrappan bara för att få det överstökat så fort som möjligt.


nog pratat om wilmapilma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0