puuhh

nu kan jag äntligen sova.

kl 13 lämnade nina, tilde hos min mamma. hon sa:
-jag ska till frissan kl.19, kommer och hämtar upp tilde efter det. vid 21 tiden säkert.
kl 22.55 ringer mamma mig och frågar om jag hört något från nina. nejeee sa jag, vadårå?
-jo nina har inte kommit och hämtat tilde än, och hon svarar inte när jag ringer. då börjar jag bli orolig och ringer till ninas mobil och hem till dem i nykvarn. inget svar.
vi väntar, och väntar. så för en stund sen så kommer nina. hon har då varit hos frissan tills nu. inte tänkt på tiden, och glömt mobilen nånstans.
fråga:
vilken sorts frisör har öppet såhär länge? (jag vet nina känner de flesta och kan säkert få nån att stanna extra länge, men det här var lääääänge)
vad gör man med ett hår i 4½h?
svider det inte i skallen när man någon har joxat i håret i 4½h?
vad kostade kalaset?

godnatt





Kommentarer
Postat av: malin

jag brukar sitta hos frissan i drygt 3 1/5 timme när jag klipper och färgar. Får rätt ont i ryggen efter 2 timmar...

2009-10-28 @ 17:40:17
URL: http://blingblingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0