jahapp

fan va segt blogg.se har varit, hela kvällen igår, så jag orkade inte bry mig. jag var förbannad också. kom hem vid 20.00, hittade ingen parkering runt hela vårat område. jag åkte runt som en jävla idiot, och jag var så hungrig och wilma började böka och gny i bilen. hitta en plats...fick ta dygns parkeringen för 20 spänn. ok, men jobbigt att betala den summan varje kväll, vill helst slippa jaa...

nu är det tisdag, kom hem runt åtta tiden ikväll också. fanns många p-platser wihho. jag håller på att leta klänningar på nätet till alla fest-helger jag har framför mig.
hittat en fin på nelly. kan inte välja, creme eller svart...

jag är nöjd över min fina kub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0