äntligen hemma

efter jobbet åkte jag till mina föräldrars hus och tvättade lite. det var jobbigt och vänta på maskinen, för att de var så jädrans kallt! satt med jacka och skor. ingen värme i villan för 5 öre. för att på lördag, jepp då är de hemma igen. mitt barn wilma kommer även hem då. hon kommer frysa svansen av sig (hon har tappat mycket päls eftersom tempen i grekland ligger i snitt på 25 grader just nu) skäller hon bara på grekiska?
mamma och wilma har varit borta i 6 månader, ett halvår. det är sjuuukt länge. undrar om mamma har glömt hur det är här i sverige. jag kan uppdatera lite. det är kallt och jävligt. man blåser bort om man går ut, pajar frillan och man bara blir allmänt nere. folk hälsar inte glatt till varandra... orsak:de känner inte varandra. mer?  allt känns lite minus med sverige när man jämför med grekland. undrar vad hon har saknat mest? miiig!

hahha dagens man på tv4+ är ju bara för roligt! va pinsamma de ääääär! hela bunten, inklusive gynning.

I gotta feeling...
oh tjejoooor vi ska ha FETT kul på fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0