huuungrig

haaalllå! jag kom hem vid 19. jag ser från gatan när jag parkerar, att ruben inte var hemma, helt mörkt i fönstren. så jag bär upp mina grejer och ska låsa  upp och upptäcker att jag har glömt nycklarna! oooopss... tur att ruben inte hade träningen eller något liknande för då skulle jag fått vänta i timmar! men han var bara sen från jobbet och kom efter en kvart. puuhh...
nu ligger maten i ugnen och ska bli klar. det blir quorn.
syrianskamatchen visas på tv så ruben sitter klistrad.
härligt med hollywood fruar ikväll. + att min dipp ligger klar i kylen. kan inte bli mycket bättre.

å det var fullt ös på jobbet idag! kul.
 minus- jag har gått omkring och jämrat mig över mina knän. jag har fått en smärtstillande salva av sofi som jag tror hjälper. ska smörja riktigt mycket innan jag lägger mig. måste ha fina ben till fredag... hmm undrar hur jag ska lyckas med det!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0