I gotta feeeeeeling

bloggen är seeeeg.

efter jobbet åkte jag till brunnsäng, la i en tvätt, sen åkte jag och mötte lovisa och lämnade en lampa till henne. väl hemma stod middagen färdig på bordet. riktigt najs. sen blev det en snabb-sol innan jag åkte tillbaka och hängde tvätt. nu sitter jag och kollar på inlåst. missade tyvärr mammas pojkar. ska se reprisen på söndag.

ikväll ska jag fixa allt tills imorgon, packa min lilla väska. måla naglar, ja göra mig fin helt enkelt!
vet inte om jag hinner blogga imorn, för dagen/kvällen är ganska fullspäckad.
efter jobbet åker jag å sofi och hämtar becca vid tåget. sen ska vi hem till sofi och göra oss klara, förfesta med lite bubbel och 21.30 ska vi på premiär, nyöppning av nybron i eskilstuna.
tur att jag är ledig på lördag, värre för sofi hon ska upp å jobba. men jag ska se efter henne under kvällen så det inte blir för mycket. haahha nääää vem försöker jag lura?!?! snarare tvärtom. höga förväntningar..ja! tror det kommer bli en gryyym kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0