orkar inte...

ett äldre par köpte en kristallplafond från oss i igår. de hörde av sig idag för att tydligen fanns inte upphänget i kartongen så jag var tvungen att åka till dem på lunchen med ett nytt upphäng, och sätta upp kristallen. men såklart var det fel upphäng, så pinsamt så jag fick be om ursäkt och åka tillbaka till affären och leta på ett annat upphäng. sen åkte jag dit med de riktiga upphänget efter stängning. puuuh vilket trassel...men allt slutade gott! sen åkte jag förbi lundbergs och lämnade lite lampor. fick världens största kram av milton, det är min kille det! kom hem nästan precis 21, lagom till desperate. - o ja, jag är trött!
jag ska sova nuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0