onsdag

jag är redan trött på julen. jag orkar inte leta fram rätt stjärna och upphäng, jag orkar inte tända just den julkulan som INTE lyser, när alla hundra miljoner julsaker gör det. hur kan kunden alltid hitta den som inte lyser? jag orkar inte ha glitterkorn i pannan varje gång jag ser mig i spegeln. jag orkar inte när de kommer in med sina småsmå lamor de har till nån ljusslingan eller liknande, utan att veta varken volt eller watt. snart kommer helvetet med alla julgransljus/advetsljus/luciakronorljus. ja ALLT. men det är bara att bita ihop. det är kul ibland också.
bara för att jag är så trött på julen ska jag lägga upp några bilder på mina favoriter.

förövrigt är det lillördag idag. men inget party så långt ögan kan nå. jag ser ut som en trött mumie. alltså en ganska trist dag. första snön kom, och försvann. dif mötte assyriska och förlorade :(

jag har inte badat badkar på jättelänge. jag saknar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0