godnatt

det ironiska med den här killen är att han ser ut som en bit ost. (hahha slient library, när en kille skulle få sina fingrar klämda i råttfällor)

jag färgade utväxten ikväll, det var lite jobbigt för att min vanliga blondering fanns inte på icamaxi så jag var tvugen att testa en ny. var lite nervöst, men det gick bra. tror jag. får se i dagsljus imorgon. ska köra lite slivershampo så det blir en aning bättre till helgen.

en sak jag har tänkt på är att det är svårt att vara så där perfekt berusad. är man för lite berusad blir man bara irriterad på andra som är fullare, och man tycker de mesta är pinsamt. om man blir FÖR berusad är det du själv alla blir störda på, och du gör säkert saker som inte var meningen att du skulle göra. man tar för sig... för mycket. det är svårt att vara mittemellan. I WISH att jag är mittemellan på lördag.

godnatt säger jag nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0