yesterday

igår va vi och kollade på enhörnamatch. vädret var på topp, och det var härligt att träffa lite gamla vänner. enhörna tog hem segern, inget kan stoppa dem nu!
efter matchen bestämde vi oss för att ha grillkväll hemma hos lundbergs. köpte typ allt kött de hade kvar på ica maxi. haha... det blev en mycket trevlig kväll med massa skratt och god efterlängtad mat! första grillningen för mig  i år!
kvällens citat av milton: - du får heta, skitbajskorv.
HAHAHA, om och om igen.
vid 22.00 gick jag upp och skulle läsa saga för milton och tilda, det slutade med att jag somnade och att de smög ner och fortsatte joina festen. ett bröllop sätter sina spår, gud va trött jag var.


gårdagens, klänning stylebystars


enhörna









bus-milton




thomas fick låna tildas fina prinsessaker







Kommentarer
Postat av: Silly

åh det är sånt här jag vill vara hemma på! saknar dig emelie!

2009-05-02 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0